čtvrtek 1. března 2018

Už se to blížííí

Předchozí příspěvky jsou všechny psané zpětně, tzn. datum zveřejnění neodpovídá době, kdy se to dělo. Ale to se dneska mění! Jelikož z těch starých událostí už jsem napsala (snad) všechno, je čas přesunout se do současnosti.

Dnes to jsou přesně 4 týdny od operace a za 4 dny mě čeká první nastavení. Utíká to, utíká... někdy si říkám, že moc pomalu, jindy zase, že nějak rychle.

Včera jsem byla opět na kontrole, podle doktora vše vypadá dobře. Ještě aby ne. Ty dva dny s obvazem mi bohatě stačily, o žádné další komplikace nestojím! I pocitově je to dobré, nic nebolí, jen je to místo řezu pořád prakticky bez citu. Ale už aspoň zhruba od minulého týdne nemívám občasné pocity ucpaného ucha a můžu se taky normálně vysmrkat. Vlasy už také dorůstají, i když jizva je pořád ještě vidět. To bude chtít ještě pár týdnů.

Jelikož budu mít procesor Nucleus 7, který je kompatibilní s iPhone, a já jsem dost velká hračička na to, abych to chtěla (ať si mám s čím hrát), tak jsem si ten iPhone pořídila taky. Samozřejmě první aplikací, kterou jsem do něj instalovala, byl Nucleus Smart. Ne že by mi to k něčemu bylo, když ještě procesor nemám, spíš to bylo takové symbolické.

Abych si na ten iPhone trošku zvykla (dosud jsem měla telefony s Androidem), pořídila jsem si ho ještě před prvním nastavením, ať se s ním zatím trochu skamarádím. Už ho mám týden, na některé funkce si musím ještě zvykat, na některé jsem si naopak zvykla hodně rychle. Jinak docela zábavné jsou na tom vlastnictví iPhone debaty s lidmi, kteří nejsou úplně fandové Apple. Většinou jsou nakonec docela překvapeni mými důvody, proč jsem si to koupila. Dnes také k jedné takové debatě došlo a vypadalo to zhruba takto:
– „Já bych si iPhone v životě nekoupil, radši ty peníze dám do dovolené.“
– „Chápu, já bych si ho normálně taky nekoupila, ale jelikož Android ještě není s mým bionickým uchem kompatibilní (a kdoví, kdy bude), tak jsem holt vrazila peníze do nákupu iPhonu. Taky doufám, že za ty prachy mi vydrží aspoň 5 let.“
– „Tak tohle je vlastně první rozumný argument pro nákup produktů od Apple, který jsem kdy slyšel.“

Na „starém“ uchu mám aktuálně N5, který už je starý a nic neumí :-) Tedy abych to uvedla na pravou míru, samozřejmě je to miláček, protože s ním slyším, ale z hlediska kombinace s N7 to bude trošku potíž, protože N5 neumí nic bezdrátového (do mobilu, notebooku apod. se připojuje pomocí kabelu), zatímco N7 je zase čistě bezdrátový (s iPhonem komunikuje sám o sobě a s jinými zařízeními pomocí bezdrátového příslušenství typu MiniMic, TV Streamer či Phone Clip).

A těžko si budu do mobilu připojovat jeden procesor drátem, druhý bezdrátově. To by snad ani nešlo a kromě toho si myslím, že i kdybych toho dosáhla pomocí nějaké rozdvojky (z jedné by vedl kabel do N5, z druhé do Mini Mic, který by to pak streamoval do N7), tak by to stejně asi nebylo dobré i proto, že rychlost každého z těch dvou přenosů může být jiná, takže by z toho byl akorát tak bordel. Ale na druhou stranu si zase říkám, že ono to jednu výhodu přece jen má. Tím, že si bezdrátově připojím jen jeden procesor, tak to bude zase znamenat, že mě to aspoň donutí cvičit jen s tím novým uchem.

Každopádně by to docela chtělo i upgrade procesoru na to první ucho. Jenže když N7 ještě není kompatibilní s mým vnitřním implantátem, tak je to potom těžký... Snad to nebude trvat moc dlouho. A pak se uvidí, jak to dopadne. V případě návratu do ČR bych na upgrade podle aktuálních podmínek měla nárok až za necelé 4 roky. Asi budu muset v tom Německu fakt zůstat nafurt, tady se zdají být se schvalováním upgradů trošku rozumnější :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat